Почнимо од руку

Циљ рада Почнимо од руку био је проширивање дечјег сазнајног искуства, брига о себи и свом здрављу и развој свести код деце о значају правилног прања руку за очување здравља. Зашто баш од руку? То је један од најзначајнијих инструмената помоћу кога дете открива свет око себе. Оне су те које су у непосредном контакту […]

У сусрет самовредновању

Самовредновање и вредновање рада је процес процене појединих аспеката рада одређене установе. За разлику од вредновања, које је спољашњи процес процене, самовредновање је унутрашњи процес. Један облик вредновања је нпр. стручно педагошки надзор који врше просветни саветници. За разлику од тога, самовредновање је нешто што долази изнутра, процес који се одвија унутар саме станове, па […]

Приче са Млаве

ОСНОВНА ПОЛАЗИШТА • Системски приступ • Развојна теорија Виготског • Партиципаторно стратешко планирање • Дугогодишња пракса ИДЕЈА Главна идеја пројекта је била повезати системе у оквиру којих деца функционишу: вртић, породица и локална средина. Како су током вишегодишњег рада вртића родитељи активни актери у реализацији васпитно-образовног програма, сматрали смо да је већи нагласак потребно ставити […]

Почнимо од руку

Циљ рада Почнимо од руку био је проширивање дечјег сазнајног искуства, брига о себи и свом здрављу и развој свести код деце о значају правилног прања руку за очување здравља. Зашто баш од руку? То је један од најзначајнијих инструмената помоћу кога дете открива свет око себе. Оне су те које су у непосредном контакту […]

У сусрет самовредновању

Самовредновање и вредновање рада је процес процене појединих аспеката рада одређене установе. За разлику од вредновања, које је спољашњи процес процене, самовредновање је унутрашњи процес. Један облик вредновања је нпр. стручно педагошки надзор који врше просветни саветници. За разлику од тога, самовредновање је нешто што долази изнутра, процес који се одвија унутар саме станове, па […]

Приче са Млаве

ОСНОВНА ПОЛАЗИШТА • Системски приступ • Развојна теорија Виготског • Партиципаторно стратешко планирање • Дугогодишња пракса ИДЕЈА Главна идеја пројекта је била повезати системе у оквиру којих деца функционишу: вртић, породица и локална средина. Како су током вишегодишњег рада вртића родитељи активни актери у реализацији васпитно-образовног програма, сматрали смо да је већи нагласак потребно ставити […]